יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

ב - PYOU PYOU




לרוץ זה להפוך את הגוף למכונת עתיד משומנת. ההווה שלי בצעד הבא, עברי אחרי ולא באופן מילולי . תופר את המרחק היומי בין נקודות ציון קבועות, מניח, כל פעם מחדש, צדפים בצורות שונות שיסמנו אותי בנוף. הבוקר השרירים הרגישו מצוין. מה השתנה היום מאתמול? ייתכן שחזרה 200 פעמים על תנועת יסוד עם גיא הזכירה לשרירי המפשעה שלי שאפשר להגדיל את הפסיעה ואולי הפיו-פיו, תנועת הירייה באקדח שלמדתי עליה אתמול מקטטת הספורט בדרבי השבוע. ה”פה”  הדגושה וה”יו” מעגלים את השפתיים והשרירים הטבעתיים. שליש מהמרחק היומי יריתי לכל עבר, רובין רדפה אחרי השחפים ואני יריתי בהם. שליש אחר, אני זוכר מלמלתי ארץ עיר חי צומח דומם מקצוע. החודש אני בחית; חבש חיפה חמור חלבלוב חרה חרט חוף השנהב חדרה חרגול חסה  חוד חבתן מה יכול להיות שנגמרו המדינות בחית חניתה חתול חרצית חנית חייל מאכל במקום ארץ ממממ..חלב חברון חזיר חציל חבלן


קישור למוסיקה: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה